Blogpauze

En toen was het tijd voor een blogpauze. Onze kinderen hebben vakantie. Yvonne ook. Ik binnenkort. Om alvast aan het idee te wennen, stop ik vanaf vandaag met mijn dagboek. Tijdelijk. Half augustus ga ik weer schrijven.

Neem de tijd om rustig het boek KanjerGuusje te lezen. Hardcover of eBook. De opbrengst is voor Stichting KanjerGuusje. We hebben al voor meer dan 40.000 euro projecten kunnen ondersteunen die de zorg voor kinderen met kanker verbeteren. Dankzij acties, donaties en verkoop van het boek. Daar gaan we graag mee door.

Hoe koop je de hardcover?
Online via Bol.com – Bruna - AKONRC - Selexyz (klik op de naam).
Een aantal webwinkels levert ook in Belgiƫ tegen lage verzendkosten.
Je kun het boek ook kopen in de boekwinkel. Zij kunnen een exemplaar bestellen bij het Centraal Boekhuis.

Hoe koop je het eBook?
Deze kun je downloaden via Bruna of AKO (klik op de naam). Het digitale boek is geschikt voor de eReader en voor de iPad.

Rouw gaat niet over. Ook niet tijdens de vakantie. Ik mis Guusje. Elke dag. Ik wens je een fijne zomer. Tot over een maand.