Dinsdag 11 oktober 2011

“Wanneer komen jullie zingen?”
“Weet jij wel hoe laat het is?”
“Wanneer komen jullie nou?”
“Het is vijf uur. Ga maar terug naar bed. We komen zo.”

Yvonne draait zich om en slaapt verder. Twee uur later zingen we voor Loes. Daarna cadeautjes uitpakken.

Guusje gaat vandaag tweemaal naar school. Anderhalf uur in de ochtend en anderhalf uur in de middag. Weer een stapje vooruit.

Loes is de hele vrij van school. Ze geniet met volle teugen van haar verjaardag.

Loes is dolblij met haar nieuwe kaptafel

Mama bedankt voor het mooie cadeau

Heerlijke taart met dank aan de familie Sprangers


Taart, pizza en shoarma. Guusje heeft er zin in vandaag. Ik vraag aan Guusje of ze zich beter voelt.

“Als ik me beter voel, dan voel ik met beter.”

Die zin hoorde ik ook een paar dagen geleden.
Guusje voelt zich anders. Beter dan voorheen.

“Vind je dat we door moeten gaan met pijntherapie en dergelijke?”

Guusje knikt.