Zondag 23 oktober 2011

Een onrustige nacht. Guusje is vaak wakker. Soms valt ze op de overloop. Ik heb al een aantal malen tegen Guusje gezegd dat ze Yvonne of mij kan roepen, als ze naar toilet moet. Onze dochter is eigenwijs. Ze doet het niet.

Graag wil ik uitslapen. Dat gaat niet lukken. Yvonne en ik brengen onze dochter Lisa naar haar vriendin Daniƫlle. Lisa mag mee op vakantie. Een weekje naar de Canarische eilanden. Onze dochter gaat genieten.

Ook wij hebben een leuke dag voor de boeg. We zijn uitgenodigd voor een middagje ‘Taarten van Anja’ in Velserbroek.

Taarten maken is leuk. Anton, Guusje, Loes en Yvonne maken elk een eigen creatie.

Loes en Anja

Anton

Twee kanjers: Guusje en Xena

Guusje, Anja en Loes


Ik ken Anja sinds enkele maanden. Haar dochter Xena heeft leukemie. We hebben vaak goede gesprekken. Afgelopen zomer zijn de Huizinga’s bij ons op bezoek geweest. Dit is goed bevallen. Vandaag een tegenbezoek.

Pizza's van Anja

Na de ‘Taarten van Anja’ ook nog ‘Pizza’s van Anja’. Daarna naar huis. Anton, Guusje en Loes slapen op de achterbank. In de achterbak vier zelfgemaakte taarten. Dit wordt een zoete herfstvakantie. Om 22 uur thuis. Moe en voldaan.