Donderdag 23 februari 2012

Lene en Loes zijn vroeg op. Ze maken tekeningen op een krijtbord. Lene tekent een ballon die wordt losgelaten. Voor en na de dood van Nina. Loes tekent twee beden. Voor en na Guusje.






Na het ontbijt wandel ik met Yvonne naar Bosrijk, het vakantiepark van de Efteling. Daar drinken we een kopje koffie. Ondertussen praten we over ons leven dat zo veranderd is door het verlies van Guusje. Gisteren heb ik na lange tijd de eerste zeven weken uit mijn boek over Guusje gelezen. Ik kan het nog steeds niet bevatten wat er in die korte periode gebeurd is. Meer dan in mijn leven ervoor.

Terug in Villa Pardoes verzamelen we onze kinderen. We gaan naar de Efteling. Daar ontmoeten we de familie Olthof. We eten samen pannenkoeken. Het is fijn om deze week samen door te brengen. We delen veel ervaringen en emoties. 
Siem en Anton bij het ballonnenvrouwtje
’s Avonds is er een optreden van Zon en Maan. Twee vrolijk zingende dames. De avond eindigt met andere gasten in de hal. We drinken, eten en praten. Het is gezellig. Allemaal ouders die weten wat het is om een ernstig ziek kind te hebben. Iedereen heeft deze week genoten. Een week vakantie in Villa Pardoes.
Anton 
Lowie en Zon


Lisa