Maandag 23 april 2012

Een lange en intensieve werkdag. Mijn werkgever Oracle kent geen 9 tot 5 mentaliteit. Sommige dagen werk je langer dan acht uur. Vandaag is zo’n dag. Het is prettig samenwerken met mensen die gewoon over Guusje praten. Onze dochter zit de hele dag in mijn hoofd. Ze is er niet uit te krijgen. Ik denk ook veel aan mijn andere kinderen. Hoe ervaren zij het verlies van hun zus? De meest ingrijpende ervaring in hun jonge leven. Guusjes dood beïnvloedt hun doen en denken.

Poster sichting KanjerGuusje
Om 9 uur ’s avonds ben ik klaar met werken. Ik ga naar de ouders van Nikki, vriendin van Guusje. Ik zie dat Nikki ouder wordt. Guusje blijft 10. Voor altijd. Vader Victor zorgt voor folders voor stichting KanjerGuusje. Nog steeds komen er aanvragen binnen. De eerste voorraad van 5 duizend stuks was snel op. Naast folders is er nu ook een poster (A3-formaat). Ook deze kan per e-mail worden besteld: iksteun@kanjerguusje.nl. Geef je adres en aantallen door. Help ons om folders en posters te verspreiden door heel Nederland.

Als ik thuis ben, plof ik op de bank. Moe en tevreden. Werken kost energie. KanjerGuusje geeft energie.